divendres, 21 d’agost del 2015

[XXII Jornades] La guàrdia dels jocs de taula



“—Escolteu les meves paraules, sigueu testimonis del meu jurament ... Les XXII Jornades de Rol i estratègia de l’AJJRR s’aproximen, allí començarà la meva guàrdia. No acabarà fins al diumenge 4 a les 22h. No prendré descans, no posseiré altres jocs, no engendraré pensaments corruptes per fer trampes. No portaré daus trucats per aconseguir la glòria. Guanyaré i perdre en el meu lloc. Sóc el jugador en la foscor. Sóc el vigilant dels jocs de taula. Sóc el soci que juga amb els visitants, el soci que t'aconsella un joc, el jugador que desperta les inquietuds dels visitants, el soci que defensa el regne dels jocs de taula. Lliuro el meu temps de jornades i el meu honor com a jugador a la Guàrdia dels Jocs de Taula, durant aquestes Jornades i totes les que estiguin per vindre.” 

Aquest any provarem un nou format perquè tothom tingui partides per jugar, es tracta de l'esmentada guàrdia dels jocs, socis de l’AJJRR experts en jocs de taula promouran i aconsellaran els visitants per escollir e iniciar partides. 

Durant les Jornades trobareu entre altres els següents jocs per passar una estona divertida i entretinguda: 

7 wonders, Diamantes, Stone age, Catan, King of Tokyo, Ciudadelas, Bang, El Gran Dalmuti, Talisman, La isla, Carcassone junior, Ubongo, Dixit... 

Jocs de temàtiques diferents i per diferents públics, t’ho perdràs?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada